ویرایش عکس با نرم افزار فوق العاده Photoshop Touch
نوشته شده توسط : ali
 
اولین نسخه از نرم افزار فوتوشاپ در سال گذشته برای آیپد و تبلت های اندرویدی روانه بازار شد. هم اکنون شرکت ادوبی اقدام به عرضه photoshop touch نموده که این نرم افزار قابلیت های خوبی برای...

خبــر نو: اولین نسخه از نرم افزار فوتوشاپ در سال گذشته  برای آیپد و تبلت های اندرویدی روانه بازار شد. هم اکنون شرکت ادوبی اقدام به عرضه photoshop touch نموده که این نرم افزار قابلیت های خوبی برای ویرایش عکس به صورت حرفه ای  توسط تلفن هوشمند را داراست.از ویژگی های دیگر این نرم افزار هوشمند می توان به ویرایش عکس،افکت گذاری،ذخیره به صورت اسکرین شات و به اشتراک گذاشتن عکس ها در شبکه های اجتماعی اشاره کرد.
به گزارش خبــر نو شرکت ادوبی یک سرویس ابری 2 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می دهد که کاربران می توانند از هرجایی که هستند به عکس های خود دسترسی داشته باشند و نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که شرکت ادوبی برای این سیستم ابری خود هیچ مبلغی را دریافت نمی کند و کاملا به صورت مجانی می باشد.شما می توانید از طریق آیتیونز برای دستگاه های اپلی خود و از طریق گوگل پلی برای دستگاه اندرویدی خود این نرم افزار را به مبلغ 5 دلار خریداری کرده و از امکانات فوق العاده آن لذت ببرید.
 
مطالب مرتبط
 




:: بازدید از این مطلب : 645
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: